ورود به سایت

طراحی هویت بصری :: فونت رایگان فارسی دیما

طراحی هویت بصری

طراحی هویت بصری که شامل مجموعه عناصر گرافیکی برندها است، گام اصلی موفقیت و توسعه کسب و کارها شناخته می شود. در صورتی که هویت بصری بطور اصولی طراحی شود شخصیتی قدرتمند و قابل اعتماد از کسب و کارتان نشان می دهد. شخصیتی که ماندگاری، محبوبیت و توسعه برند را به ارمغان می آورد. از طرفی هویت بصری لازمه ی شروع هر برند یا کسب و کاری است.


هویت بصری برند باعث می شود به شکلی متفاوت و با تمایز از رقبا دیده شوید. هویت بصری ساختاری یکپارچه برای شکل و نمای کسب و کارتان ترتیب می دهد. طراحی این بخش باید به گونه ای باشد که همه اجزای مجموعه شما به شکلی خاص و منحصر بفرد دیده شود.


ایده پردازی و طراحی گرافیک مهمترین بخش هویت سازی برندها است. طراحی خلاقانه و اصولی این بخش باعث تمایز برندها شده و تاثیر زیادی بروی مخاطبان هدف دارد.


هویت بصری یا Visual Identity شامل اجزاء مختلفی است که همگی به شکلی یکپارچه و منظم دیده می شوند. طراحی نشان تجاری، رنگ سازمانی، اوراق اداری، کاتالوگ، پوستر، بسته بندی و عکاسی از جمله عناصر تشکیل دهنده هویت بصری برندها است.


طراحی هویت بصری برند در صورتی موثر است که هویت خلاقانه، اثرگذار و متناسب با نوع محصولات یا خدمات ارائه دهد. اهمیت هویت بصری برند شما زمانی مشخص می شود که نمادها و عناصر گرافیکی برند شما پس از مدتی در ذهن مخاطب ثبت شود. این اتفاق باعث می شود دیدن یا شنیدن بخشی از هویت برند شما یادآور محصول یا فعالیت شما در ذهن مخاطب باشد. این اتفاق خودِ برندسازی است که با تبلیغات تقویت می شود.